sâmbătă, 4 octombrie 2008

Daca ai fi o rochie... If you were to be a dress ...






Mi-a placut ideea postata de Cristina Bazavan pe blogul ei si sincer, mi-a fost destul de greu sa aleg o singura rochie. De fapt, am crezut ca va fi greu. Lucrurile s-au simplificat pe parcurs.
Cu cat ma gandeam, cu atat imi veneau alte si alte idei.Dar majoritatea erau influentate de frumusetea, spectaculozitatea unei rochii sau, de ce sa nu recunosc, vanitatea mea.
Am redus atunci lista la patru. Si am realizat ca primele doua sunt mai mult fashion related, dar oricum speciale pentru mine : rochia Versace purtata de Carrie Bradshaw, in prima ei noapte la Paris, si rochia de matase galbena a personajului interpretat de Kate Hudson in How to lose a guy in 10 days.
Nu stiu de ce automat m-am gandit la filme, probabil memoria vizuala asociata si cu povestea personajelor, faptul ca mai mereu ma transpun in pielea caracterelor respective cand ma impresioneaza un film, au dat nastere unor astfel de amintiri fashioniste.
Apoi, este rochia alba purtata de Liz Taylor in Cat on a hot tin roof. Nici nu mi-as mai putea-o inchipui altfel pe Maggie- the cat.
Dar, alegerea mea e una aparent banala. Nici eu nu realizez de ce aceasta rochie, atat de simpla, atat de lipsita de glamour. Dar n-am nici un dubiu, ca daca as fi o rochie, aceasta ar fi :


In momentul in care mi-am amintit acesta scena, am stiut. Nu mai e nevoie sa ma gandesc la alta, nici nu e nevoie sa analizez motivele. Pur si simplu stiu ca aceasta rochie sunt eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu